Najważniejsze nowości na rynku Performance Marketingu

Wraz z rosnącymi wydatkami na marketing efektywnościowy nieustannie rośnie liczba dostępnych narzędzi. Ostatnie pół roku obfitowało w premiery nowych rozwiązań, w tym takich, za którymi stoją najwięksi gracze na rynku - Google, Facebook i Twitter. Prezentujemy ich subiektywny przegląd wraz ze wskazówkami, do czego szczególnie warto je wykorzystywać.

2014-05-26 10:20:07

Google Product Listing Ads (PLA)

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: