Marketing szeptany - najpopularniejsze mity

Word of Mouth Marketing, buzz marketing - marketing szeptany ma wiele imion. Specjaliści korzystają z wielu narzędzi i szeregu technik, by osiągnąć jak najlepsze wyniki. Opinię o tym narzędziu psują jednak amatorzy, którzy w pogoni za zyskiem zostają zwyczajnymi spamerami.

2017-01-27 10:28:31

Na początek warto rozróżnić to czym jest marketing szeptany, od tego czym nie jest. WoMM to nie spamowanie forów i social media tekstami reklamowymi, nie jest to też włączanie się w dyskusję z reklamowymi frazesami niezwiązanymi z tematem rozmowy użytkowników. A tak właśnie WoMM jest postrzegany przez wielu amatorów liczących na łatwe pieniądze. Ich działania nie tylko psują rynek, ale potrafią narazić na szwank wizerunek firmy, dla której je przeprowadzają.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: