Jak poprawnie mierzyć efektowność pracy działu marketingu lub agencji marketingowej

Kilka lat temu trafiłem na ciekawe badanie przeprowadzone przez firmę Marketo, w którym sprawdzano, czy osoby zarządzające firmą ufają swojemu działowi marketingu. Z badania wynika, że 80% Prezesów Zarządów (CEO) nie ufa swoim szefom działu marketingu. Skąd biorą się takie przerażające statystyki?

2016-11-17 12:37:28

Niestety mają one swoje źródło w codziennych doświadczeniach. Właśnie jestem szefem marketingu w firmie CallPage i czasami bardzo trudno zauważyć, jak wyniki pracy marketerów lub agencji marketingowych przekładają się na zyski i przychód firmy.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: