Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

10 sprawdzonych porad dotyczących prowadzenia profilu na Instagramie

Instagram to już nie tylko portal dla nastolatków, które wrzucają selfie i chwalą się swoim śniadaniem. To potęga social media, która tak jak Facebook pozwala na zbudowanie wizerunku Twojej marki czy zwiększenie sprzedaży. Instagram daje Ci możliwość pojawienia się tam, gdzie są Twoi potencjalni Klienci, przyciągnięcia ich uwagi, a następnie zbudowania w nich świadomości Twojego brandu czy produktu. Nadal nie jesteś przekonany? 93% marketerów używa Facebooka, ale tylko 36% Instagrama - nadal jest tam miejsce dla Ciebie. Aż 68% użytkowników Instagrama wchodzi w reakcję z marką regularnie, a średnia wartość zamówienia z tego kanału na osobę, to około 65 $ (na Facebooku 55$).

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników o-m.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych, czyli newsletter Online Marketing Week
  • informacje o konkursach i wydarzeniach organizowanych przez Online Marketing Polska,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Anna Ledwoń

Dyrektor kreatywna w agencji More Bananas. Fascynatka mediów społecznościowych oraz marketingu internetowego. Obsługiwała kampanie dla największych marek. Prywatnie pasjonatka muzyki i gier planszowych. Z branżą związana od 4 lat.

 

Skontaktuj 
się z autorem:
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl