Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Jak zwiększyć konwersję w e-sklepie dzięki plikom produktowym?

Trudno wyobrazić sobie obecnie skutecznie działający biznes e-commerce bez wykorzystania plików produktowych. Dzięki nim docieramy do szerszego grona odbiorców, nasze produkty są widoczne i lepiej eksponowane w wyszukiwarkach i porównywarkach cenowych, a dodatkowo zyskujemy możliwość prowadzenia skutecznych kampanii w wyszukiwarkach. Jednak skuteczna sprzedaż to nie tylko stosowanie pliku produktowego. Lepsze wcale nie jest wrogiem dobrego, więc aby poprawiać konwersję w swoim e-sklepie należy regularnie pracować z plikami produktowymi, bo ich modyfikowanie pod kątem zmieniających się preferencji użytkowników to najlepsza droga do skutecznej sprzedaży.

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników o-m.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych, czyli newsletter Online Marketing Week
  • informacje o konkursach i wydarzeniach organizowanych przez Online Marketing Polska,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Monika Sumorek

Business Development Manager w Feedink, spółce dostarczającej profesjonalne usługi z zakresu tworzenia oraz zarządzania wysokiej jakości plikami produktowymi. Aktualnie rozwija markę, pozyskuje klientów, współpracuje m.in. z Tchibo i Avon, odpowiada za content marketing. 

W branży marketingowej pracuje od 5 lat. Doświadczenie zdobywała w agencji AdPilot najpierw jako media planner, później jako media manager i odpowiadała za kampanie reklamowe online suplementów diety w Europie. Wcześniej jako Key Account Manager w Cube Group zajmowała się performance marketingiem i efektywnymi działaniami online. W jej portfolio znajdują się takie marki jak m.in.: Żabka, Nexterio, 19. Dzielnica. 

Biegle włada językiem angielskim i francuskim, uczy się hiszpańskiego. Prywatnie pasjonuje się naturalną kosmetyką, robi własnoręcznie kremy

Skontaktuj 
się z autorem:
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl