Premiera raportu ROPO 2016

W maju bieżącego roku opiniac.com przeprowadził kolejną edycję kompleksowego badania efektu ROPO na polskim rynku. W projekcie udział wzięli tacy gracze omnichannel jak Leroy Merlin, Play, Plus, Decathlon, Rossmann, Rainbow, Doz.pl, Sephora czy Media Markt. Tak liczne grono partnerów pozwoliło na dogłębne zbadanie zwyczajów zakupowych konsumentów dla dziewięciu segmentów produktowych, w tym zmierzenie wpływu efektu ROPO na różne etapy consumer journey.

2016-09-26 15:43:21

Efekt ROPO (Research Online, Purchase Offline) to pojęcie obejmujące naukę o przepływie konsumentów z kanału internetowego do kanału tradycyjnego oraz towarzyszących temu doświadczeniach. W ankiecie, którą wypełniło ponad 50 tysięcy internautów, oprócz pytania o sam fakt poszukiwania informacji w Internecie pytaliśmy także o wykorzystywane do tego urządzenie oraz subiektywne odczucia związane z ostatnim zakupem.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: