Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Premiera raportu ROPO 2016

W maju bieżącego roku opiniac.com przeprowadził kolejną edycję kompleksowego badania efektu ROPO na polskim rynku. W projekcie udział wzięli tacy gracze omnichannel jak Leroy Merlin, Play, Plus, Decathlon, Rossmann, Rainbow, Doz.pl, Sephora czy Media Markt. Tak liczne grono partnerów pozwoliło na dogłębne zbadanie zwyczajów zakupowych konsumentów dla dziewięciu segmentów produktowych, w tym zmierzenie wpływu efektu ROPO na różne etapy consumer journey.

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników o-m.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych, czyli newsletter Online Marketing Week
  • informacje o konkursach i wydarzeniach organizowanych przez Online Marketing Polska,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Jakub Kołaciński
opiniac.com

Project Manager w opiniac.com, agencji zajmującej się badaniami Customer Experience. Absolwent Stosunków Międzynarodowych oraz American Studies and Mass Media na Uniwersytecie Łódzkim. W opiniac.com zajmuje się koordynowaniem prac badawczych z zakresu Customer Experience takich Klientów jak m.in.: Leroy Merlin, Play, Decathlon, Doz.pl, Netia, Praktiker, Rainbow, Polskie Linie Lotnicze LOT i wiele innych. Prywatnie fan Star Wars oraz miłośnik kina i historii Stanów Zjednoczonych

Skontaktuj 
się z autorem:
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl