4 kroki do osiągnięcia sukcesu omnichannel marketingu

Rosnąca liczba kanałów komunikacji sprawia, że indywidualna ścieżka zakupowa klienta " od pierwszego kontaktu z marką, aż do dokonania zakupu "; jest obecnie bardziej rozproszona niż kiedykolwiek wcześniej. Zadaniem marketerów jest dotarcie do kupujących w odpowiednim czasie i przy pomocy właściwego kanału. Tymczasem klienci oczekują, że ich indywidualne zainteresowania i potrzeby zostaną dostrzeżone i zaspokojone już po pierwszym kontakcie z marką. Udana strategia wielokanałowa ma zatem na celu maksymalne spersonalizowanie treści we wszystkich możliwych kanałach komunikacji z klientem. Marketerzy muszą więc bacznie obserwować, które grupy docelowe są najbardziej aktywne i w jaki sposób komunikują się z firmą. Aby strategia komunikacji wielokanałowej okazała się sukcesem, należy pamiętać o czterech ważnych krokach.

2016-09-19 11:08:16

1. Integracja danych

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: