Google Analytics e-commerce na zapleczu - od złożonego zamówienia do obsługi zwrotów

Czy zdarzyło się Wam spotkać w swojej pracy z sytuacją, kiedy nikogo nie obchodzi bardziej zaawansowana analityka (tj. coś poza obserwowaniem, czy niebieski pasek rośnie, czy spada) w sklepach e-commerce do momentu, aż nagle kasa przestała się zgadzać? Niestety, ale są to typowe zachowania w naszym światku internetowym. Do analityki sięgamy dopiero (często już za późno), kiedy dziwnym trafem nasz sklep nie przynosi planowanych przychodów.

2016-09-12 14:48:53

Od czego zacząć? Postaram się opisać Wam to w kilku punktach (potraktujcie to jako checklistę).

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: