Wskaźnik NPS a chęć ponownego zakupu

W drugim kwartale bieżącego roku opiniac.com przeprowadził kolejną edycję kompleksowego badania zjawiska ROPO na polskim rynku e-commerce. W edycji tej, oprócz badania wpływ efektu ROPO na etapy consumer journey, ankietowanym dano możliwość wielowymiarowej oceny satysfakcji z dokonanej ostatnio transakcji, co umożliwiło zbadanie zależności pomiędzy wskaźnikiem NPS a chęcią ponownego zakupu.

2016-07-21 13:41:21

Net Promoter Score to metodyka oceny lojalności konsumentów zaprojektowana w celu zwiększenia przychodów na bazie optymalizacji doświadczeń konsumentów. Znaczenie lojalności jak i mierzącego ją wskaźnika jest niezwykle istotne, zwłaszcza na powszechnych obecnie wysoce konkurencyjnych rynkach. Lojalny klient chętnie wraca i chętnie poleca, a marketing szeptany jest uznawany za najskuteczniejszą formę promocji marki – aż 9 na 10 konsumentów twierdzi, że rekomendacje przyjaciół i rodziny są przy podejmowaniu decyzji zakupowej najważniejsze.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: