Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Wskaźnik NPS a chęć ponownego zakupu

W drugim kwartale bieżącego roku opiniac.com przeprowadził kolejną edycję kompleksowego badania zjawiska ROPO na polskim rynku e-commerce. W edycji tej, oprócz badania wpływ efektu ROPO na etapy consumer journey, ankietowanym dano możliwość wielowymiarowej oceny satysfakcji z dokonanej ostatnio transakcji, co umożliwiło zbadanie zależności pomiędzy wskaźnikiem NPS a chęcią ponownego zakupu.

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników o-m.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych, czyli newsletter Online Marketing Week
  • informacje o konkursach i wydarzeniach organizowanych przez Online Marketing Polska,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Jakub Kołaciński
opiniac.com

Project Manager w opiniac.com, agencji zajmującej się badaniami Customer Experience. Absolwent Stosunków Międzynarodowych oraz American Studies and Mass Media na Uniwersytecie Łódzkim. W opiniac.com zajmuje się koordynowaniem prac badawczych z zakresu Customer Experience takich Klientów jak m.in.: Leroy Merlin, Play, Decathlon, Doz.pl, Netia, Praktiker, Rainbow, Polskie Linie Lotnicze LOT i wiele innych. Prywatnie fan Star Wars oraz miłośnik kina i historii Stanów Zjednoczonych

Skontaktuj 
się z autorem:
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl