Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Selfie rewolucja - skąd wziął się fenomen współczesnej wersji autoportretu?

Selfie robi współcześnie zawrotną karierę. Obecnie na świecie wykonywanych jest dziennie aż 93 miliony "fotek z rąsi". Istnieją już nawet różne szkoły robienia selfie, a sieć obfituje w porady, jak zrobić idealne selfie, by wyglądać na nim korzystnie. Skąd wziął się ten fenomen? Kto najczęściej wykonuje selfie i jak wiele z nich udostępniamy w sieci?

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników o-m.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych, czyli newsletter Online Marketing Week
  • informacje o konkursach i wydarzeniach organizowanych przez Online Marketing Polska,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Piotr Łagowski
Empik Group

Dyrektor Zarządzający w Grupie Empik, gdzie odpowiedzialny jest za turnaround management, rozwój w obszarze mobile, rozwój serwisu empikfoto.pl i realizację skutecznej strategii omnichannel. Wcześniej, pełnił rolę dyrektora zarządzającego platformy Quandoo (służącej do rezerwacji stolika w lokalu), gdzie był odpowiedzialny za jej rozwój  w regionie EEMEA oraz pracował w firmie Foodpanda (platforma do zamawiania dań restauracyjnych z dostawą) w Europie Środkowo-Wschodniej. Przyczynił się również do rozwoju takich firm jak Groupon i Westwin. Przed rozpoczęciem pracy w branży internetowej pracował w sektorze bankowym, gdzie pełnił stanowisko Dyrektora Sprzedaży. Studiował na belgijskim Uniwersytecie MBA w Leuven, posiada doktorat z warszawskiej Szkoły Głównej Handlowej oraz ukończył studia magisterskie w zakresie bankowości na Uniwersytecie Warszawskim. 

Skontaktuj 
się z autorem:
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl