Współpraca z blogerami - grzechy marek

Bloger jest roszczeniowy, pragnie otrzymywać produkty za darmo lub ma oczekiwania finansowe równe tym z magazynów modowych. To gwiazda, która swoje zachcianki pokazuje na każdym kroku i pracuje, wtedy, kiedy ma na to ochotę. Poza tym i tak niewiele robi, a jeszcze chce za to pieniądze...

2016-07-07 12:08:47

Takie podejście do blogerów ma prawie każdy, kto sparzył się podczas takiej współpracy, jednak marketer powinien zdawać sobie sprawę z tego, że koniecznością jest wypromowanie marki nie tylko w mediach tradycyjnych, ale również w Internecie. W tej kwestii mamy do dyspozycji spory zakres usług, wchodzą w nie, wspomniane kooperacje z blogerami. Nie obawiajmy się ich, ale zwracajmy uwagę na popełniane błędy.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: