Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

"Media 360" od analityki do sprzedaży - Jak zwiększać popularność marki i sprzedaż?

Jeden skuteczny sposób na sukces marki nie istnieje, ale z kilku sprawdzonych narzędzi i wskaźników można stworzyć już solidną bazę dla naszych założeń komunikacyjnych i sprzedażowych. O tym, jak wykorzystać do tego wiedzę z mediów, mówi poradnik IMM "Media360 - od analityki do sprzedaży." Cel jest najważniejszy, ale warto też sprawdzić, które z narzędzi było najbardziej skuteczne w jego realizacji.- podkreśla Anna Miotk, jeden z ekspertów wypowiadających się w treści publikacji.

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników o-m.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych, czyli newsletter Online Marketing Week
  • informacje o konkursach i wydarzeniach organizowanych przez Online Marketing Polska,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

IMM

Magdalena Tokaj

Kierownik ds. rozwoju badań w IMM, socjolog cyfrowy i analityk mediów. Bada media od 15 lat Koncentruje się na edukacji wykorzystującej dane do planowania komunikacji marketingowej oraz mierzenia efektów kampanii promocyjnych. Prowadziła badania dla m.in. Coca-Coli, PKN Orlen, Kompanii Piwowarskiej, Bayer, Michelin.

Łukasz Jadaś

Ekspert ds. badań internetu i social mediów, pracuje w IMM od 7 lat. Członek komisji marketingowej FIBEP. Autor artykułów, raportów i badań z zakresu mediów społecznościowych i tradycyjnych ze strony medioznawczej i kulturotwórczej.

Anna Sanowska – Dyrektor Działu Komunikacji Marketingowej IMM i wiceprezes portalu PRoto.pl. W IMM od ponad 15 lat. Obecnie realizuje strategię promocyjną, wcześniej przez klika lat kierowała Działem Analiz. Projektuje też narzędzia IMM do analityki przekazów mediowych. W 2004 roku powołała PRoto.pl, a następnie Akademię PRoto.

Skontaktuj 
się z autorem:
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl