Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Kliknięcia w reklamę vs sesje na stronie. Przyczyny różnic i sposoby optymalizacji

Pierwsza myśl marketera porównującego statystyki kliknięć z płatnej kampanii z ilością sesji na stronie zazwyczaj brzmi "coś tu nie gra" lub "ktoś mnie naciąga". Rzadko kiedy dane dostępne w Google Analytics są identyczne z liczbami w panelach reklamowych Google AdWords, Facebook Ads, czy jakiegokolwiek innego narzędzia reklamowego. Różnice w wynikach kampanii wydają się tym większe, im większy jest jej zasięg. Nie musisz się nimi zbytnio martwić, ale powinieneś wiedzieć, skąd się biorą i jaki jest dopuszczalny margines błędu.

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników o-m.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych, czyli newsletter Online Marketing Week
  • informacje o konkursach i wydarzeniach organizowanych przez Online Marketing Polska,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Tomasz Gambuś

Digital marketing manager

Od początku swojej kariery zawodowej pomaga firmom zwiększać widoczność w sieci i pozyskiwać nowych klientów w kanale digital. Specjalizuje się w pozyskiwaniu ruchu organicznego jak i płatnego dla serwisów e-commerce, analityce internetowej oraz optymalizacji konwersji. Realizuje projekty krajowe oraz międzynarodowe. Prywatnie mówca i improwizator.

Skontaktuj 
się z autorem:
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl