Jak wykorzystać media społecznościowe w restauracji, żeby zdobyć nowych klientów i zwiększyć obroty?

W ostatnich latach w Polsce konkurencja na rynku restauracji stała się silniejsza - znacznie wzrosła liczba restauracji, Polacy więcej podróżują i ich wymagania rosną. Popularnością cieszą się programy kulinarne, które mogą w łatwy sposób wypromować restaurację, ale też równie szybko obnażyć błędy i doprowadzić ją do upadku. Walka o klienta jest coraz trudniejsza. Dlatego polskie restauracje zaczęły przeznaczać większe środki na działania marketingowe i budowanie lojalności swoich klientów.

2016-06-03 12:02:46

Oprócz tych zmian na rynku restauracji zmienił się również klient, który przychodzi do lokalu. 29% osób używa Facebooka lub Twittera podczas jedzenia. W restauracji 40% osób poszukuje informacji na temat dań w internecie, a 21% szuka przepisów. Dodatkowo, aż 21% osób podczas jedzenia szuka informacji na temat zniżek i kuponów promocyjnych.[1]

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: