Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Jak wykorzystać media społecznościowe w restauracji, żeby zdobyć nowych klientów i zwiększyć obroty?

W ostatnich latach w Polsce konkurencja na rynku restauracji stała się silniejsza - znacznie wzrosła liczba restauracji, Polacy więcej podróżują i ich wymagania rosną. Popularnością cieszą się programy kulinarne, które mogą w łatwy sposób wypromować restaurację, ale też równie szybko obnażyć błędy i doprowadzić ją do upadku. Walka o klienta jest coraz trudniejsza. Dlatego polskie restauracje zaczęły przeznaczać większe środki na działania marketingowe i budowanie lojalności swoich klientów.

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników o-m.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych, czyli newsletter Online Marketing Week
  • informacje o konkursach i wydarzeniach organizowanych przez Online Marketing Polska,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Magdalena Subdys
Pozytywnie.pl

Group Account Manager w agencji social experience Pozytywnie.pl. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Zajmuje się kompleksową obsługą dużych klientów sieciowych w mediach społecznościowych. Wierzy w content marketing, w którym wyspecjalizowała się tworząc strategie komunikacji dla firmy konsultingowej. Autorka publikacji w magazynach branżowych, m.in. Marketer+, Marketing w Praktyce, ProseedMag.

Skontaktuj 
się z autorem:
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl