Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Wyjątkowy newsletter na Dzień Matki: przykłady ciekawych kampanii e-mail marketingowych

Zbliża się Dzień Matki - czas, w którym szukamy najlepszego sposobu na uszczęśliwienie naszych mam. Marketerzy stoją przed dodatkowym wyzwaniem - co zrobić, by 26 maja przyniósł dodatkowe przychody dzięki wysyłanym newsletterom? Na pytanie to odpowiada Anita Wata, Key Account Consultant optivo, prezentując przykłady najciekawszych jej zdaniem kampanii.

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników o-m.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych, czyli newsletter Online Marketing Week
  • informacje o konkursach i wydarzeniach organizowanych przez Online Marketing Polska,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Anita Wata
optivo

Key Account Consultant optivo GmbH/ Sp. z o.o

Z branżą e-mail marketingową związana od 2012 roku. W optivo odpowiedzialna głównie za rozwój klientów oraz consulting, a także działania marketingowe i PR. Największą satysfakcję sprawiają jej klienci, którzy w pełni wykorzystują potencjał e-mail marketingu i z sukcesem optymalizują swoje działania.

Skontaktuj 
się z autorem:
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl