Wyjątkowy newsletter na Dzień Matki: przykłady ciekawych kampanii e-mail marketingowych

Zbliża się Dzień Matki - czas, w którym szukamy najlepszego sposobu na uszczęśliwienie naszych mam. Marketerzy stoją przed dodatkowym wyzwaniem - co zrobić, by 26 maja przyniósł dodatkowe przychody dzięki wysyłanym newsletterom? Na pytanie to odpowiada Anita Wata, Key Account Consultant optivo, prezentując przykłady najciekawszych jej zdaniem kampanii.

2016-05-24 14:36:47
Autor:

Zgodnie z badaniem National Retail Federation,
w Stanach Zjednoczonych Dzień Matki obchodzony jest przez blisko 85% Amerykanów i stanowi trzecie największe - pod kątem wydatków na prezenty - święto. Na upominki dla mam w 2015 roku wydano w Stanach ponad 20 miliardów dolarów, a jedna osoba przeznaczyła na prezenty średnio 173 dolary, czyli aż 680 złotych.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: