Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Szukasz pomysłu na własny biznes? Stwórz sklep internetowy

Dziś przez Internet można kupić wszystko - na świecie działają miliony sklepów internetowych o różnych profilach sprzedaży. Największym z nich i podobno pierwszym jest założony na początku lat 90 tych przez Jeffa Bezosa Amazon.com, pierwotnie funkcjonujący jako księgarnia internetowa. Według różnych szacunków w Polsce działa obecnie nawet 25 tys. wirtualnych sklepów. Czy przy takiej konkurencji warto otworzyć kolejny? Zdaniem ekspertów SalesBee sklep internetowy to wciąż świetny pomysł na własny biznes. Jednak, aby odnieść sprzedażowy sukces trzeba mieć na niego pomysł.

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników o-m.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych, czyli newsletter Online Marketing Week
  • informacje o konkursach i wydarzeniach organizowanych przez Online Marketing Polska,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Agata Lejman
SalesBee

Swoją karierę zaczynała jako koordynator działu obsługi klienta w sklepie internetowym. Dzięki temu doskonale zna problemy zarówno użytkowników e-sklepów, jak i ich właścicieli próbujących sprostać oczekiwaniom konsumentów. Kolejnym etapem w rozwoju zawodowym było kierowanie działaniami marketingowymi, dzięki czemu miała okazję poznać i wypróbować wiele narzędzi wspierających marketing i sprzedaż. Z tym doświadczeniem rozpoczęła pracę w SalesBee – start upie oferującym multinarzędzie oparte na big data i automatycznych rozwiązaniach, które wspomaga zarządzanie sklepem internetowym, dzięki lepszemu poznaniu zachowań klientów sklepu.

Skontaktuj 
się z autorem:
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl