7 działań mediowych oferowanych przez Facebooka na które powinieneś zwrócić uwagę.

Prowadzenie fanpage bez wsparcia mediowego dziś już właściwie nie ma większego sensu. Facebook celowo ogranicza zasięg postów zamieszczanych na fanpage'ach by zmusić marki do budowania zasięgu w sposób, który przyniesie mu zyski - czyli poprzez płatne kampanie. Dlatego właśnie zbudowanie wolumenu fanów czy zasięgu jest obecnie możliwe właściwie wyłącznie poprzez działania mediowe. Przyjrzyjmy się zatem 7 ciekawym narzędziom mediowym jakie oferuje Facebook.

2016-05-20 08:23:37

Koniec roku 2015 i cały 2016 na pewno można nazwać rewolucyjnym dla możliwości reklamowych jakie pojawiły się na Facebook’u. Wiele z nich już trwale wpisało się w praktyki firm jak np. nośnik MPA (czyli reklama karuzelowa), ale stale pojawiają się nowości dzięki którym prowadzone kampanie mogą być efektywniejsze.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: