Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Mirkujesz, czy jesteś frajer z Głównej?* Wszystko co musisz wiedzieć, zanim zaczniesz prowadzić komunikację na Wykopie

Wydatki na działania w social mediach stale rosną i będą rosły. Nie ma w tym fakcie nic dziwnego. Facebook optymalizuje swój biznes pod siebie i konsekwentnie obcina zasięgi tak, żeby post dotarł do odpowiedniej liczby osób dopiero wtedy, gdy zostanie odpowiednio podsypany dolarami. Nie ma się oczywiście co oszukiwać - reklamodawcy tak łatwo nie zrezygnują z tego kanału. Nadal oferuje on największe zasięgi i jako strumień ogólnej komunikacji pozwalający na szerokie dotarcie z komunikatem reklamowym, jeszcze długo będzie właściwie bezkonkurencyjny. Nie należy jednak zapominać o ułomnościach tego serwisu.

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników o-m.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych, czyli newsletter Online Marketing Week
  • informacje o konkursach i wydarzeniach organizowanych przez Online Marketing Polska,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Marcin Gąsik
Ströer Digital Media

W Ströer Digital Media jako Account Manager odpowiedzialny jest za obsługę klientów agencyjnych. Wcześniej w dziale Dedicated Sales zajmował się sprzedażą najbardziej kluczowych witryn w sieci. Doświadczenie zdobywał w agencjach interaktywnych, zarządzając projektami związanymi z budowaniem stron internetowych i aplikacji, a znajomość techniczna systemów internetowych, którą z nich wyniósł, procentuje w obecnej pracy z reklamą online. Prywatnie entuzjasta internetu oraz miłośnik motorsportu, w którym pierwsze kroki stawia, startując w cyklu Miata Mini Challenge.

Skontaktuj 
się z autorem:
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl