Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Nie tylko makiety. Praca nad systemem transakcyjnym od A do Z

Przygotowując się do napisania tego artykułu, rozmawiałam z kolegami z zespołu na temat wyzwań, jakie napotkali, projektując, badając i opiekując się wdrożeniem systemów transakcyjnych. Oczekiwałam prostych, narzędziowych wskazówek. Okazało się jednak, że w projekcie tak złożonym, jak praca nad rozwojem bankowości elektronicznej, nie wystarczy skupić się wyłącznie na tym, co widoczne na pierwszy rzut oka. Ty sam pewnie kojarzysz projektowanie systemów transakcyjnych i aplikacji bankowych wyłącznie z tworzeniem makiet. Mam nadzieję, że ten tekst uświadomi Ci, że nie są one celem samym w sobie, a jedynie środkiem na drodze ku stworzeniu wartościowego produktu.

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników o-m.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych, czyli newsletter Online Marketing Week
  • informacje o konkursach i wydarzeniach organizowanych przez Online Marketing Polska,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Aleksandra Masłowska
Symetria

UX / Content Specialist w agencji UX Symetria.

Na co dzień zajmuje się projektowaniem treści w duchu user experience dla największych marek z branży finansowej. Przeprowadza strategię treści, bada potrzeby użytkowników i tropi błędy użyteczności. Doświadczenie zdobywała jako copywriter i redaktor – z branżą internetową związana od 3 lat. 

Skontaktuj 
się z autorem:
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl