Crowdfunding na Facebooku - jak efektywnie pozyskiwać finansowanie?

Crowdfunding, czyli tzw. finansowanie społecznościowe, polega na gromadzeniu środków finansowych na prowadzenie biznesu, czy też realizację określonego przedsięwzięcia. Umożliwia on twórcom projektów biznesowych, społecznych czy też kulturalnych, zdobywanie funduszy na ich realizację wśród społeczności wirtualnej. Doskonałą platformą do crowdfundingu jest Facebook. Oto kilka porad, jak zabiegać o finansowanie w największym serwisie społecznościowym.

2016-04-26 08:21:59

Crowdfunding już na 600 portalach. Popularność finansowania pomysłów na biznes z zaangażowaniem społeczności internetowej wzrasta. Potwierdza to choćby  dynamiczny rozwój portali, takich jak Kickstarter czy Indie GoGo raz ich polskich odpowiedników -  polakpotrafi.pl, beesfund.com. Na całym świecie funkcjonuje już ponad 600 portali crowdfundingowych[1]. Oprócz pomysłu na przedsięwzięcie i ciekawy sposób opisania go, niezbędna jest również skuteczna promocja. Najlepszym miejscem do znalezienia ludzi zainteresowanych wsparciem naszego biznesu, jest największy na świecie portal społecznościowy.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: