Marketing automation za grosze? Poznaj 3 narzędzia zza oceanu

Wiele firm z sektora MSP twierdzi, że marketing automation nie jest dla nich, gdyż wymaga dużej inwestycji na starcie. Jest jednak kilka bezpłatnych rozwiązań, które warto przetestować, sprawdzić czy spełniają nasze oczekiwania i na ich podstawie podjąć decyzję o inwestycji w tego typu systemy. Wybraliśmy 3 narzędzia warte uwagi i (niewielkich) pieniędzy.

2016-04-18 10:13:57

O marketing automation usłyszycie na targach, konferencjach, śniadaniach biznesowych, nie mówiąc już o słowie pisanym - strony internetowe, blogi czy prasa branżowa. To zdecydowanie jeden z najgorętszych trendów ostatnich lat, choć w praktyce z pełnych możliwości  kompleksowych systemów MA,  korzysta niewiele podmiotów na rynku. Swoją przygodę z marketing automation warto rozpocząć od: Active Campaign, Autopilot czy ThriveHive. Dlaczego? Wyjaśniamy poniżej.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: