Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

3 proste kroki budowy zaufania do e-sklepu

Według badań SalesBee 40 proc. kupujących w e-sklepach obawia się, że otrzyma towar nie spełniający ich oczekiwań - wybrakowany, złej jakości czy nieoryginalny. Ponadto 27 proc. konsumentów obawia się, że towar w ogóle do nich nie dotrze. Te obawy mogą sprawić, że klient nie skorzysta z usług sklepu internetowego i opuści go porzucając koszyk z produktami. Co zrobić żeby konsument zaufał e-sklepowi i nie bał się zrobić w nim zakupów?

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników o-m.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych, czyli newsletter Online Marketing Week
  • informacje o konkursach i wydarzeniach organizowanych przez Online Marketing Polska,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Agata Lejman
SalesBee

Swoją karierę zaczynała jako koordynator działu obsługi klienta w sklepie internetowym. Dzięki temu doskonale zna problemy zarówno użytkowników e-sklepów, jak i ich właścicieli próbujących sprostać oczekiwaniom konsumentów. Kolejnym etapem w rozwoju zawodowym było kierowanie działaniami marketingowymi, dzięki czemu miała okazję poznać i wypróbować wiele narzędzi wspierających marketing i sprzedaż. Z tym doświadczeniem rozpoczęła pracę w SalesBee – start upie oferującym multinarzędzie oparte na big data i automatycznych rozwiązaniach, które wspomaga zarządzanie sklepem internetowym, dzięki lepszemu poznaniu zachowań klientów sklepu.

Skontaktuj 
się z autorem:
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl