Barometr nastrojów Polaków, czyli najpopularniejsze memy i ich odbiorcy - wyniki raportu GfK Polonia i Clue PR

Według najnowszego badania GFK Polonia i Clue PR memy to jeden z najważniejszych nośników opinii - aż 95% internautów wie, co to są memy, a 41% lubi je oglądać i dzielić się nimi w sieci. Dla 67% udostępnianie memów to forma wyrażania poglądów. Które tematy są przez Polaków najchętniej poruszane w memach? I co mówią o nastrojach społecznych?

2016-04-07 08:31:04

Czym są według Polaków memy? W badaniu „Historia obrazkowa Polski w memach i szerach”[1] GfK Polonia i Clue PR, autorstwa Marty Biercy (Gfk) i Alicji Wysockiej-Świtały (Clue PR) eksperci i fani memów deklarują, że memem może być niemal wszystko. Obrazek skomentowany jednym słowem lub krótkim tekstem, przewrotny rysunek, grafika, żart słowny lub fragment piosenki. Ważne, aby mem był skrótem myślowym, łatwym do uchwycenia i zrozumienia przez szerokie grono odbiorców.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: