Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Barometr nastrojów Polaków, czyli najpopularniejsze memy i ich odbiorcy - wyniki raportu GfK Polonia i Clue PR

Według najnowszego badania GFK Polonia i Clue PR memy to jeden z najważniejszych nośników opinii - aż 95% internautów wie, co to są memy, a 41% lubi je oglądać i dzielić się nimi w sieci. Dla 67% udostępnianie memów to forma wyrażania poglądów. Które tematy są przez Polaków najchętniej poruszane w memach? I co mówią o nastrojach społecznych?

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników o-m.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych, czyli newsletter Online Marketing Week
  • informacje o konkursach i wydarzeniach organizowanych przez Online Marketing Polska,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Alicja Wysocka-Świtała, Marta Bierca
Clue PR

Marta Bierca, Industry Lead, FMCG, Qualitative, GfK Polonia

Industry Lead w Gfk Polonia, wcześniej konsultantka ds. badań jakościowych w CPC i badaczka jakościowa w Ipsos ASI i Synovate. Socjolożka i etnolożka, kończy doktorat z przemian ról rodzicielskich na SWPS. Absolwentka etnologii UW.

Alicja Wysocka-Świtała, Partner w agencji Clue PR

Partner w agencji Clue PR. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej i produktowej. Prowadzone przez nią kampanie wyróżnione były Sabre Awards i Magellan Awards. Doświadczenie zdobyła w dwóch sieciowych agencjach w Warszawie i Nowym Jorku. Absolwentka dziennikarstwa UW, studiowała też amerykanistykę na Uniwersytecie w Oslo i na UW.

Skontaktuj 
się z autorem:
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl