Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

4. Kids & Family Marketing Day 2016

Redakcja Online Marketing Polska ma przyjemność zaprosić na 4. Edycję Kids & Family Marketing Day! Już 19 maja w Adgar Plaza w Warszawie odbędzie się kolejna edycja najbardziej praktycznej konferencji poświęconej całkowicie marketingowi familijnemu.

Tegorocznym tematem przewodnim jest skuteczny marketing mix w branży dziecięcej i familijnej. Więc jeżeli zależy Ci na tym, aby stworzyć optymalną finansowo strategię produktów dla dzieci, młodzieży oraz rodzin, a także chcesz skutecznie dotrzeć do pokolenia Milenialisów z niestandardowym przekazem marketingowym nie może Cię zabraknąć na naszej Konferencji.

W programie m.in.:

  1. Marketing familijny – dziecinie prosty? Analiza zwyczajów oraz zachowań dzieci i młodzieży oraz prezentacja najnowszych wyników badań. Dowiesz się jakiego rodzaju treści dzieci najchętniej konsumują w Internecie, jak te preferencje różnią się pomiędzy płciami oraz jak zmieniają się z wiekiem dzieci.
  2. Jak zbudować pozytywny wizerunek marki wśród rodziców? Czyli zdradzimy Wam sposoby na skuteczny CSR w praktyce.
  3. Strategie marketingowe – jak krok po kroku zaplanować skuteczną promocję produktów i usług. W tym panelu rozłożymy na czynniki pierwsze kampanie marketingowe znanych marek dziecięcych oraz familijnych.
  4. Co, gdzie i jak mówić! Emocje i content marketing w służbie marketerów – poznaj najskuteczniejsze sposoby na rozbudzenie zapotrzebowania i zaangażowania dzieci oraz rodziców.  Dowiesz się jakie znaczenie ma storytelling w budowaniu angażujących historii, które kochają dzieci i ich rodzice oraz jak krok po kroku stworzyć bajkę, która sprzedaje.
  5. Szukając sposobów na Millenialisów – Media społecznościowe i YouTube. Prowadź komunikację tam, gdzie jest konsument.

Podczas jednego intensywnego dnia szkoleniowego będziesz mieć szansę poznać najnowsze wyniki badań dotyczące skutecznych sposobów w komunikacji z dziećmi oraz rodzicami, a także zdobędziesz kompetencję, aby trafnie określać kanały dotarcia i narzędzia strategii marketingowej.

Konferencja Kids & Family Marketing Day to źródło najbardziej aktualnej branżowej wiedzy oraz okazja do networkingu – w jednym miejscu możesz spotkać i wymienić doświadczenia z ponad setką osób, które odpowiadają za marketing oraz sprzedaż w czołowych firmach familijnych w Polsce.

Szczegółowy program, lista prelegentów oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na www.kids-family.pl

Zobacz relację z III edycji Kids & Family Marketing Day:

Marta Przewoźna
Online Marketing Polska

Junior Project Manager - magazyn "Online Marketing Polska"

Skontaktuj 
się z autorem:

Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Tagi: #wydarzenia

Przeczytaj także:

Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl