Rusza trzecia edycja badania panelowego opiniac.com dla efektu ROPO w segmentach polskiego e-commerce

Na przełomie kwietnia i maja opiniac.com przeprowadzi kolejną edycję kompleksowego badania zjawiska ROPO na polskim rynku e-commerce. Sondaż ma na celu zbadanie zwyczajów zakupowych konsumentów, przede wszystkim w kontekście wpływu efektu ROPO na różne etapy consumer journey. Uczestnictwo w projekcie potwierdzili już między innymi tacy gracze omnichannel jak Decathlon, Leroy Merlin, Rossmann, Rainbow, Play i Doz.pl. Zainteresowani udziałem mają jeszcze czas aby dołączyć do badania - warto, gdyż wzorem lat poprzednich każdy z partnerów otrzyma raport indywidualny dla swojego segmentu rynku!

2016-04-01 11:22:17

Efekt ROPO (Research Online, Purchase Offline), znany też pod skrótem O2S (Online to Store), to schemat działania towarzyszący wielokanałowemu e-commerce, polegający na podejmowaniu przez konsumentów decyzji o zakupie produktu w tradycyjnym sklepie na podstawie informacji znalezionych w sieci. Wpływ online na decyzje podejmowane przy zakupach offline rośnie – w 2015 roku prawie 70% konsumentów dokonujących zakupu w tradycyjnym sklepie sugerowało się informacjami znalezionymi w Sieci. Sondaż wykazał także, ze konsumenci sprawdzający produkty w Internecie przed zakupem tradycyjnym są coraz bardziej świadomi i wymagający – interesują ich szczegółowe właściwości produktu oraz opinie innych użytkowników.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: