Masowy mailing to już przeżytek - Przyszłość należy do mailingu behawioralnego

Nie klika się. Nie trafia na skrzynkę. Nie dociera do tego odbiorcy, do którego powinien. Nikogo nie interesuje. Trafia do spamu. Wywołuje poirytowanie. Droga maili wysyłanych masowo nie jest usłana różami. Mimo niskich wskaźników otwieralności i konwersji, wielu reklamodawców nadal decyduje się nią kroczyć i wysyła wiadomości reklamowe do wszystkich, które najczęściej lądują w koszu. Tymczasem wykorzystanie danych o zachowaniach i zainteresowaniach internautów w e-mail marketingu podnosi skuteczność mailingu nawet kilkunastokrotnie.

2016-03-23 09:09:49

You have mail

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: