Twój klient ma smartfona? Sprawdź, jak do niego dotrzeć na mobile!

Specjaliści od marketingu próbują być wszędzie tam, gdzie skierowana jest uwaga klientów. Nietrudno zauważyć, że coraz częściej i dłużej wpatrujemy się w ekrany naszych smartfonów połączonych z internetem. To tam dzieje się duża część naszego życia. Kontakty towarzyskie, zakupy, umawianie wizyty u lekarza, zamawianie taksówki, czytanie wiadomości czy korzystanie z nawigacji to tylko niektóre z możliwości, jaki daje nam smartfon.

2016-03-07 09:57:12

W 2015 roku w Polsce na jedną osobę przypadało 1,47 telefonu komórkowego, a  46% wszystkich stron internetowych była przeglądana na mobile. (We Are Social – Digital, Social & Mobile Worldwide in 2015)

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: