5 kroków do zbadania swojej grupy docelowej

Kluczowym celem wszystkich działań marketingowych jest dotarcie z odpowiednim komunikatem do właściwej grupy docelowej. Jak znaleźć naszych odbiorców wśród ponad 1,5 miliarda użytkowników Facebooka? Podpowiadamy, jak zrobić to w 5 prostych krokach na przykładzie platformy Catvertiser.

2016-03-02 09:59:34

Krok 1: Analiza posiadanych danych

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: