Offline na naszych oczach staje się smart

Co jakiś czas mamy do czynienia z rewolucją, która ma ogromny wpływ na nasze życie i przedefiniowuje sposób korzystania z dotychczasowych technologii czy narzędzi. Kserograf zastąpił kalkę, cyfrowa matryca w aparacie fotograficznym zastąpiła błonę fotograficzną. Technologia chmurowa z ogromnym potencjałem jeszcze wczoraj była nowością i nikt nie miał świadomości jak ją w pełni wykorzystać. Dziś dzięki niej możemy mówić o zupełnie nowych formach marketingu, pozwalających na integrację działań on-line i off-line, jak np. "space marketing"

2016-02-18 08:42:28

Gdy zestawimy z teraźniejszością przykłady z literatury czy popkultury ubiegłego wieku dotyczące wyobrażenia przyszłości, widać jak rzadko były trafne. Z perspektywy czasu wypadają nawet dość zabawnie, jak choćby to gdy ostatnio porównywano jak wyglądał świat 21 października 2015 (data do której przeniósł się główny bohater Marty McFly w „Powrocie do Przyszłości”) z tym jak faktycznie wyglądają dziś zdobycze techniki. Z dzisiejszej perspektywy latająca deskorolka hoverboard przypomina bardziej rzucone niegdyś wyzwanie filmowej fikcji przez inżynierów z całego świata. Innym słynnym przykładem ‘’próby przepowiedni’’ było opowiadanie Amerykanina Philipa Kinderda Dicka. Gdy w 1953 roku publikował „Raport mniejszości”, z całą pewnością miał świadomość, jak ważne w procesie wpływania na zachowanie ludzi czy zarządzania infrastrukturą, będą dane. Jednak dopiero ekranizacja „Raportu mniejszości” zrealizowana przez Stevena Spielberga otworzyła światu oczy, że przyszłość może faktycznie tak wyglądać. Jak się okazuje – nie aż tak bardzo odległa przyszłość.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: