Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Offline na naszych oczach staje się smart

Co jakiś czas mamy do czynienia z rewolucją, która ma ogromny wpływ na nasze życie i przedefiniowuje sposób korzystania z dotychczasowych technologii czy narzędzi. Kserograf zastąpił kalkę, cyfrowa matryca w aparacie fotograficznym zastąpiła błonę fotograficzną. Technologia chmurowa z ogromnym potencjałem jeszcze wczoraj była nowością i nikt nie miał świadomości jak ją w pełni wykorzystać. Dziś dzięki niej możemy mówić o zupełnie nowych formach marketingu, pozwalających na integrację działań on-line i off-line, jak np. "space marketing"

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników o-m.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych, czyli newsletter Online Marketing Week
  • informacje o konkursach i wydarzeniach organizowanych przez Online Marketing Polska,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Marcin Dąbrowski
Surgecloud

Specjalizuje się w tematach dotyczących wykorzystania nowoczesnych technologii w biznesie, a w szczególności automatyki procesów marketingowych, z wykorzystaniem możliwości mobile and wearables w zakresie tworzenia modeli biznesowych i ich monetyzacji, strategii produktu, sprzedaży B2B etc.

Skontaktuj 
się z autorem:
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl