AdBlock - pamiętamy [*]

Pomysł wcale głupi nie był. W dobie inwazji irytujących, pszenno-buraczanych reklam w Internecie, wtyczka AdBlock dla wielu z pewnością okazała się zbawicielem. Niczym Mojżesz wyprowadziła uciemiężony lud internetowy z reklamowej niewoli. Szczególnie w Polsce AdBlock znalazł wielu wyznawców: zainstalowało go blisko 37 proc. internautów. W Europie większe zagęszczenie blokujących występuje tylko w Grecji. Na całym świecie z AdBlocka korzysta ponad 40 mln internautów na świecie. Skoro zatem szło tak dobrze, to dlaczego Michael Gundlach, twórca i właściciel tej wtyczki, zdecydował się odsprzedać swoje biznesowe dziecko bliżej nieokreślonemu nabywcy? Odpowiedź jest prosta i trzyliterowa: USD. AdBlock nie jest już tym, czym był kiedyś. AdBlocka już nie ma. Dzisiaj chylimy głowy nad jego trumną i stawiamy mu cyfrowy [*] znicz. Nie płaczemy jednak szczególnie rzewnie nad grobem tej wtyczki, ponieważ jej czas i tak dobiegał już końca.

2016-01-12 15:25:46

Internetowy Mojżesz

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: