Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

AdBlock - pamiętamy [*]

Pomysł wcale głupi nie był. W dobie inwazji irytujących, pszenno-buraczanych reklam w Internecie, wtyczka AdBlock dla wielu z pewnością okazała się zbawicielem. Niczym Mojżesz wyprowadziła uciemiężony lud internetowy z reklamowej niewoli. Szczególnie w Polsce AdBlock znalazł wielu wyznawców: zainstalowało go blisko 37 proc. internautów. W Europie większe zagęszczenie blokujących występuje tylko w Grecji. Na całym świecie z AdBlocka korzysta ponad 40 mln internautów na świecie. Skoro zatem szło tak dobrze, to dlaczego Michael Gundlach, twórca i właściciel tej wtyczki, zdecydował się odsprzedać swoje biznesowe dziecko bliżej nieokreślonemu nabywcy? Odpowiedź jest prosta i trzyliterowa: USD. AdBlock nie jest już tym, czym był kiedyś. AdBlocka już nie ma. Dzisiaj chylimy głowy nad jego trumną i stawiamy mu cyfrowy [*] znicz. Nie płaczemy jednak szczególnie rzewnie nad grobem tej wtyczki, ponieważ jej czas i tak dobiegał już końca.

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników o-m.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych, czyli newsletter Online Marketing Week
  • informacje o konkursach i wydarzeniach organizowanych przez Online Marketing Polska,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Łukasz Kapuśniak
Cloud Technologies S.A.

Chief Big Data Officer w Cloud Technologies S.A. Tworzy mechanizmy umożliwiające zbieranie, segmentację i skuteczne wykorzystanie dużych zbiorów danych na potrzeby marketingu i sprzedaży wszystkimi kanałami online. Wcześniej jako Product Manager w AdPilot był odpowiedzialny za tworzenie koncepcji i wprowadzanie na rynek reklamy online produktów z zakresu retargetowania, pretargetowania audience i innych realizowanych w modelu RTB. Jego metodologia opiera się o połączenie umiejętności behawiorysty i matematyka.

Skontaktuj 
się z autorem:
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl