Tych błędów powinieneś unikać w świątecznych kampaniach e-mail marketingowych

Ostatnie miesiące roku są jednym z najgorętszych okresów zakupowych zarówno dla konsumentów, jak i samej branży e-commerce. Jak wynika z badania GfK, zrealizowanego na zlecenie PayPal, obecnie 81,6% polskich internautów kupuje prezenty świąteczne online, a 74,6% używa w tym celu urządzeń mobilnych.

2015-12-16 10:12:35
Autor:

E-mail marketing jest jednym z głównych kanałów komunikacji pomiędzy sklepami internetowymi
a konsumentami. Poniżej znajdziecie przykłady błędów, których powinni unikać marketerzy, aby okres Bożego Narodzenia przyniósł ich firmom oczekiwane rezultaty,
a realizowane przez nich kampanie e-mail marketingowe działały tak sprawnie, jak warsztat Świętego Mikołaja.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: