Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

STOP ONEPAGE'om !

Serwisy typu OnePage to najprościej rzecz ujmując strony internetowe, w których cała treść skumulowana jest na jednej, długiej stronie. Są one tak zbudowane, że nie zawierają zakładek czy podstron. Z moich obserwacji wynika, że w wielu przypadkach Klienci preferują koncepcję OnePage, gdyż jest to rozwiązanie atrakcyjne pod względem wizualnym. Brak podstron i niewielka ilość treści przekłada się jednak na kiepskie pozycje w wynikach wyszukiwania. Skoro serwis trudniej jest znaleźć, to odwiedza go mniej potencjalnych klientów, co niestety ma bezpośredni wpływ na poziom sprzedaży.

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników o-m.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych, czyli newsletter Online Marketing Week
  • informacje o konkursach i wydarzeniach organizowanych przez Online Marketing Polska,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Wojciech Szymański
IDEO

Z branżą internetową związany od 2000 roku. Ekspert ds. e-PR oraz e-marketingu. Od 2009 roku prowadzi zajęcia w Wyższej Szkole Europejskiej im ks. Józefa Tischnera. Posiada bogate doświadczenie związane z e-marketingiem ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji zewnętrznej oraz projektowania strategii promocyjnych w Internecie. Od 2013 roku dyrektor Działu Marketingu Internetowego w agencji interaktywnej Ideo Sp. z o.o, a wcześniej przez 6 lat kierownik Działu Promocji w Wyszukiwarkach w tej samej agencji. Autor bądź współautor wielu publikacji książkowych, między innymi „E-marketing – kompendium dla menadżerów”, "Badania i pomiar efektów w PR", "Leksykon Public Relations" oraz "C++ dla początkujących". Ponadto autor wielu artykułów w Przeglądzie Finansowym Bankier.pl, w których skupiał się głownie na planowaniu efektywnych działań e-marketingowych oraz e-PR.

Skontaktuj 
się z autorem:
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl