Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Sukces w mediach społecznościowych wczoraj i dziś

Media społecznościowe już od pewnego czasu są jedną z ważniejszych części budowania strategii obecności w sieci. Trudno sobie w tej chwili wyobrazić markę, która by nie była w nich obecna. I nie możemy się temu dziwić, w końcu jest to bezpośredni kontakt z naszymi klientami. Prawdę mówiąc, teraz każdy internauta może być naszym klientem, od nas zależy jak go zaangażujemy do wejścia w interakcję z naszym produktem czy marką. A jak weźmiemy do tego statystyki z 2012 r, które mówią o tym, że w mediach społecznościowych prawie 40% osób mówi o markach to mamy spory potencjał pod nasze działania. W związku z tym warto pomyśleć o rozkręceniu działań w social media. Problemem pozostaje tylko to -jak mierzyć takie działania i co marka będzie miała z naszej aktywności na Facebooku czy Twitterze.

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników o-m.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych, czyli newsletter Online Marketing Week
  • informacje o konkursach i wydarzeniach organizowanych przez Online Marketing Polska,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Mikołaj Winkiel
Brand24

Chief evangelist w Brand24. Od ponad 6 lat związany z branżą internetową profesjonalnie jaki i hobbystycznie.

Szlify marketingowe zbierał w agencji Heureka (obecnie VML), aby poprzez pracę w agencji Vacaloca, trafić do FacebookNOW na stanowisko social media menedżera i analityka. Od grudnia 2011 r. w Brand24 zajmuje się obsługą klientów, szkoleniami z monitoringu internetu oraz „ewangelizacją” branży reklamowej. Prywatnie fan Androida i Linuxa oraz autor bloga technologicznego.

Skontaktuj 
się z autorem:
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl