7 kroków do uszczęśliwienia klienta

Szybkość kontaktu i działania, specjalistyczna wiedza, personalizacja...Poznaj 7 kroków w obsłudze klienta, które go uszczęśliwią i - zatrzymają na dłużej. Czy warto je podejmować? Przeczytaj ten tekst, a zrozumiesz, że to jedyna droga rozwoju.

2015-11-05 11:35:35

Wymagania klientów stale rosną. Badania konsumentów realizowane cyklicznie w kilkudziesięciu krajach na całym świecie (w tym w Polsce) wskazują na dynamiczne zmiany w tym obszarze. W 2005 roku 49% konsumentów zmieniło dostawcę usług z powodu słabej obsługi. W 2007 roku zmiany dokonało już 59%, a w 2013 – 66% (Accenture 2013). Klienci sami mają świadomość i uznają za naturalne, że żądają nieustannie coraz większych starań ze strony sprzedawców (Loudhouse 2013).

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: