Newslettery WhatsApp: skuteczne działania, czy kolejny chwyt marketingowy?

Komunikatory mobilne cieszą się obecnie ogromną popularnością. Imponującym rozwojem może się pochwalić szczególnie WhatsApp. Już niedługo aż miliard ludzi będzie używać WhatsApp do wysyłania i odbierania krótkich wiadomości. Jest to wystarczający powód, aby usługa ta wzbudziła wzmożone zainteresowanie marketerów. Jakiego rodzaju potencjał tkwi w newsletterach WhatsApp? Ekspert optivo, René Kulka, postanawia przyjrzeć się tej kwestii bliżej.

2015-11-03 08:26:38

W lutym 2014 roku WhatsApp został przejęty przez Facebook. Od tego czasu komunikator był w stanie znacznie zwiększyć liczbę swoich użytkowników - z 700 do obecnie ponad 900 mln. Dla porównania: Facebook twierdzi, że posiada 1,5 mld aktywnych użytkowników. W obszarze e-mail, Grupa Radicati oszacowała aktualną sumę użytkowników na 2,6 mld. Niemniej jednak rozwój liczby użytkowników WhatsApp i podobnych serwisów nie jest obecnie niczym imponującym. Globalny wzrost użytkowników WhatsApp, od końca 2014 roku znacznie przewyższał wzrost firmy Facebook. Biorąc pod uwagę "mobilną rewolucję" i silną pozycję, którą WhatsApp cieszy się w wielu krajach, rozwój ten nie jest szczególnie zaskakujący. Jeżeli obecny trend będzie kontynuowany, w lutym 2019 roku liczba użytkowników WhatsApp może przewyższyć liczbę użytkowników spółki matki, firmy Facebook. Właśnie to zjawisko ukazują dwie "optymistyczne". Porównanie liczby użytkowników: WhatsApp może wkrótce pozostawić Facebook’a w tyle.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: