Masz ok 5 sekund na zaciekawienie konsumenta i zatrzymanie go na chwilę

Reklama w telewizji w przerwie filmu - co robisz? Wychodzisz lub przełączasz kanał. Irytujące filmiki z autostartem w mediach czy na Facebooku - co robisz? Szybko lokalizujesz i wyłączasz. Reklama na Youtube - co robisz? Czekasz aż będzie można ją wyłączyć. Wszyscy jesteśmy atakowani tak dużą ilością komunikatów, reklam, informacji, że przestaliśmy zwracać na nie uwagę lub staramy się ich unikać wyłączając reklamy i filmiki, które marki starają się nam za wszelką cenę przedstawić. Masz więc zaledwie ok 5 sekund na zaciekawienie konsumenta i zatrzymanie go na chwilę. Choć tak naprawdę czas ten jest o wiele krótszy.

2015-09-10 08:42:12

Reklamy są coraz ciekawsze i coraz bardziej na przeróżne sposoby starają się zatrzymać przy nich konsumentów. Pamiętamy o tym, że muszą być kreatywne, ciekawe, wartościowe, itp., itd. Dobrze wiemy, że muszą przebić się przez tysiące innych komunikatów dostarczanych w każdej godzinie, czy też minucie, konsumentom. Nie wszyscy jednak zwracają uwagę na to, że tak samo jak np. w przypadku spotkania biznesowego, liczy się pierwsze wrażenie, tych pierwszych kilka sekund.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: