Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Jak oswoić content w social mediach

Social media to potęga marketingowa, z którą nie każdy potrafi się zmierzyć. Istnieje wiele sposobów na jej okiełznanie. Przede wszystkim intryguj, zadawaj pytania, OPOWIADAJ HISTORIE , TWÓRZ ANGAŻUJĄCY CONTENT wizualny i pokazuj, co Twoja marka robi dla ludzi i dla świata. Dowiedz się też, z jakich narzędzi skorzystać oraz jak się ustrzec przed błędami.

Od czego powinienem zacząć przygotowanie treści do publikacji w mediach społecznościowych? Od postawienia sobie pytania – do kogo mówisz. W świecie social mediów ta kwestia ma swoją specyfikę. Czy zwracasz się do fanów lub obserwujących, czy do wszystkich użytkowników danego medium? Jest to istotne z tego względu, że w tym drugim przypadku Twoje działania opierają się głównie na założeniach dotyczących grupy docelowej i to one oddziałują na decyzje dotyczące tematyki, specyfiki oraz tonu wypowiedzi. Nasze treści również targetujemy pod te założenia. W ich wstępnej weryfikacji mogą pomóc np. statystyki, ale gruntowny feedback na temat ich trafności otrzymamy dopiero w fazie testowania stworzonego już contentu. Jeśli zaś planowane komunikaty są bardziej odpowiednie dla fanów lub obserwujących, znających już Twoją markę, produkt lub usługę – wtedy możesz (i powinieneś!) użyć narzędzi, które ułatwią weryfikację przyjętych założeń pod kątem rzeczywistych potrzeb i zainteresowań Twoich klientów w social mediach. Przykładem takiego narzędzia jest Audience Insights w systemie reklamowym Facebooka.
 

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników o-m.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych, czyli newsletter Online Marketing Week
  • informacje o konkursach i wydarzeniach organizowanych przez Online Marketing Polska,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Patrycja Szumacher
They.pl

Patrycja Szumacher – social media team manager, they.pl Kieruje zespołem działu social media w agencji They.pl. Od ponad trzech lat zajmuje się brandingiem i komunikacją marek w mediach społecznościowych. Ukończyła studia magisterkie na Uniwersytecie w Amsterdamie ze specjalnością Nowe Media. Zdobywała doświadczenie głównie za granicą, pracując między innymi jako digital content designer w Edynburgu, brand strategist and SM specialist dla marki Veloretti w Amsterdamie oraz jako bloger w ramach Institute of Network Cultures w Brukseli.

Skontaktuj 
się z autorem:
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl