5 typów klientów sklepów internetowych

Prawie połowa Polaków robi zakupy przez internet. Jak zachowują się w sklepach online? O teorii podziału klientów pisano wiele, kodyrabatowe.pl pokazują, jak to wygląda w praktyce.

2015-08-26 18:50:44
  • Miotacz koszyków

To odpowiednik klienta ze sklepów stacjonarnych, który przychodzi „tylko poprzymierzać”. Przechadza się on po wirtualnym sklepie, oglądając nowości. Przedmioty, które przypadną mu do gustu ochoczo dodaje do koszyka, by na koniec ochoczo sklep porzucić. Ponieważ pewnym sentymentem darzy zawartość porzuconego koszyka, z chęcią jeszcze raz ją obejrzy, gdy wyświetli mu się w kampanii remarketingowej. Co zrobić, żeby przekonać go do dokończenia zakupów? Wysłać mu spersonalizowany newsletter ze zniżką na produkt, który zostawił w koszyku

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: