Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

5 typów klientów sklepów internetowych

Prawie połowa Polaków robi zakupy przez internet. Jak zachowują się w sklepach online? O teorii podziału klientów pisano wiele, kodyrabatowe.pl pokazują, jak to wygląda w praktyce.

  • Miotacz koszyków

To odpowiednik klienta ze sklepów stacjonarnych, który przychodzi „tylko poprzymierzać”. Przechadza się on po wirtualnym sklepie, oglądając nowości. Przedmioty, które przypadną mu do gustu ochoczo dodaje do koszyka, by na koniec ochoczo sklep porzucić. Ponieważ pewnym sentymentem darzy zawartość porzuconego koszyka, z chęcią jeszcze raz ją obejrzy, gdy wyświetli mu się w kampanii remarketingowej. Co zrobić, żeby przekonać go do dokończenia zakupów? Wysłać mu spersonalizowany newsletter ze zniżką na produkt, który zostawił w koszyku

  • Rabatomaniak

Urodzony detektyw, jego misją życiową jest znajdowanie okazji. Wyedukowany Rabatomaniak po znalezieniu interesującego go produktu szuka na niego zniżki. Rabatomianak z powołania najpierw szuka promocji, a dopiero potem produktów, na które może ją wykorzystać. Każda wykorzystana okazja zakupowa jest jego prywatnym zwycięstwem. Na stronę startową ustawił sobie kodyrabatowe.pl. Recepta na sukces w przypadku jest prosta – masz rabat, masz klienta.

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników o-m.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych, czyli newsletter Online Marketing Week
  • informacje o konkursach i wydarzeniach organizowanych przez Online Marketing Polska,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Szymon Dobosz
kodyrabatowe.pl

CEO International Coupons i kodyrabatowe.pl
Posiada 7-letnie doświadczenie w internetowym marketingu efektywnościowym. Jest CEO kodyrabatowe.pl oraz International Coupons, polskiego start-upu działającego w 18 krajach na każdym kontynencie (oprócz Antarktydy), pomagającego kupować taniej w internetowych i stacjonarnych sklepach.
 

Skontaktuj 
się z autorem:
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl