Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Polacy na zakupach w e-aptekach

Jedno zamówienie w aptece internetowej jest warte średnio 138 zł. Dwie trzecie odwiedzających te strony WWW porzuca koszyk i nie kończy zamówienia. Wizyta w e-aptece trwa średnio niecałe siedem minut. Sprawdź, jakie jeszcze informacje o rynku aptek internetowych zawiera raport o polskim e-commerce.

Według najnowszego raportu o polskim rynku e-commerce, przygotowanego przez firmę Gemius dla e-Commerce Polska, Polacy wydają w aptekach internetowych średnio 138 zł podczas jednej transakcji. Z kolei średnia cena kupowanego farmaceutyku to niecałe 23 zł. Oznacza to, że klienci e-aptek najczęściej decydują się na sześć lub siedem produktów podczas jednych zakupów.

Karolina Karaś z firmy Gemius, tłumaczy ten wynik: osoby, które kupują w aptekach internetowych wybierają tak wiele produktów przy jednym zakupie, aby skorzystać z możliwości bezpłatnej dostawy.

Zamówienie kończy jedna trzecia e-klientów

Co trzeci internauta wrzucający towar do wirtualnego koszyka (32 proc.) finalizuje transakcję. Dwie trzecie z nich (68 proc.) rezygnuje z zakupu. Czy to dużo? Karolina Karaś z firmy Gemius uważa, że współczynnik porzucenia koszyka na poziomie blisko 70 proc. nie zaskakuje. 

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników o-m.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych, czyli newsletter Online Marketing Week
  • informacje o konkursach i wydarzeniach organizowanych przez Online Marketing Polska,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Sandra Więckowska
Online Marketing Polska

Specjalista ds. mediów społecznościowych. Doświadczenie zdobywała w agencjach takich jak FaceADDICTED i Get More Social. Prywatnie wielbicielka dalekich podróży, aktywnego trybu życia i dobrych książek.

Skontaktuj 
się z autorem:
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl