Geolokalizacja w marketingu

Coraz więcej mówi się o użyciu geolokalizacji w marketingu i coraz częściej jest ona używana. Z drugiej jednak strony myślę, że mówi się o niej zbyt mało, a używana jest w niewłaściwy sposób. Skąd takie wnioski? Otóż przeglądając chociażby newsy na temat nowych kampanii reklamowych, nie cichną pod nimi głosy ludzi, którzy uważają, że są śledzeni choć sobie tego nie życzą. To samo jest na wszelkiego rodzaju forach i grupach dyskusyjnych w mediach społecznościowych.

2015-08-17 22:20:19

Nie ma co się oszukiwać – to, że branża marketingowa się czymś zachwyca i chętnie z tego korzysta (sprawdzając jak to wszystko działa i często mając z tego różne profity), nie znaczy, że tak samo zachwyca się tym przeciętny Kowalski. Wręcz przeciwnie, gdyż może się poczuć nie tylko śledzony ale i zaszczuty. Z drugiej strony wszyscy coraz chętniej – świadomie lub nie, z rozwagą czy też bezmyślnie - dzielimy się swoimi danymi w sieci dostarczając wielu niezwykle cennych informacji na swój temat.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: