Data Layer, czyli serce Google Tag Managera

Na pewno słyszałeś już o Google Tag Managerze - narzędziu do zarządzania skryptami na stronie, dzięki któremu jako marketingowcy możemy się wreszcie uwolnić od IT.

2014-04-11 10:46:19

Dziś nie będę pisał o nim ogólnie. Zajmę się elementem, który jest najtrudniejszy do zrozumienia w całej układance — Data Layer (ang. warstwa danych).

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: