Jak optymalizować checkout? Siedem sprawdzonych pomysłów na wyższą konwersję po dodaniu do koszyka

Jak pokazują statystki, aż ok. 68% kupujących w sieci porzuca serwis w trakcie procesu zakupowego. Dlaczego tak jest i jak można temu zaradzić? Przedstawiamy siedem sprawdzonych sposobów na wyższą konwersję po dodaniu produktów do koszyka.

2015-07-20 11:48:40

1. Zadbaj o komfort użytkownika.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: