Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Kids&Family Marketing Day - relacja

Kolejna konferencja za nami. Zapraszamy Was na krótką relację, która przybliży Wam szczegóły naszego spotkania. Jedno jest pewne - było niezwykle efektywnie i inspirująco. To z pewnością jedno z tych spotkań, które jeszcze długo będziemy wspominać.

27 maja zaprosiliśmy Was na Kids & Family Marketing Day 2015, 3 edycję najbardziej praktycznej konferencji w całości poświęconej marketingowi familijnemu. Zobaczcie koniecznie krótką relację z całego wydarzenia w materiale filmowym.

Głównym partnerem merytorycznym akcji był OS3 Group. Patroni medialni to: "Branża Dziecięca", czasdzieci.pl, "Świat Zabawek", "Kids Shop", dzieckowwarszawie.pl, parenting.pl, Marketer+, Marketing Przy Kawie, NowyMarketing, PMR i zabawkowicz.pl

Sandra Więckowska
Online Marketing Polska

Specjalista ds. mediów społecznościowych. Doświadczenie zdobywała w agencjach takich jak FaceADDICTED i Get More Social. Prywatnie wielbicielka dalekich podróży, aktywnego trybu życia i dobrych książek.

Skontaktuj 
się z autorem:

Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Tagi: #case study, #kampanie, #marketing efektywnościowy, #narzędzia , #niestandardowa promocja, #performance marketing, #wideo online

Przeczytaj także:

Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl