Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Brand Rituals - nie dla każdego marketera, nie dla każdej marki [recenzja]

Brand Rituals - nie dla każdego marketera, nie dla każdej marki [recenzja]

Gdy wydawało mi się, że o lojalności, wartościach i relacjach konsumentów z markami słyszałem i czytałem już (nieomal) wszystko, moją uwagę przykuł dość szumny tytuł "Brand Rituals", nieznanego mi wówczas autora o egzotycznie brzmiącym nazwisku Zain Raj. Nie do końca wiedząc czego się spodziewać, postanowiłem zaryzykować i spróbować dać się przekonać, że taki fenomen rzeczywiście w ogóle istnieje.

Odpowiadając krótko i zwięźle: tak, możliwe jest zaobserwowanie takich relacji konsumentów z markami, które mają status rytualny (aż dziw, że pośród wysłużonych przykładów nie pojawił się ten najbardziej oczywisty – elektroniki użytkowej opatrzonej symbolem jabłka). Czy jednak ta filozofia jest panaceum na wszystkie biznesowe bolączki, jak stara się dowodzić Raj? Obawiam się, że nie. Książka dostarcza jednak interesującą, świeżą perspektywę, a przede wszystkim autorską, przemyślaną koncepcję, zbudowaną od podstaw oraz zgrabnie zaprezentowaną. Jeśli  z entuzjazmem i dociekliwością śledzisz trwającą od lat debatę o przyszłości marketingu, ta książka powinna znaleźć się w Twojej kolekcji jako dokument programowy jednego z kierunków .

Synteza historyczna i imponujący życiorys

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników o-m.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych, czyli newsletter Online Marketing Week
  • informacje o konkursach i wydarzeniach organizowanych przez Online Marketing Polska,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Norbert Piotrowski
GoldenSubmarine

Strategic planner w GoldenSubmarine

Skontaktuj 
się z autorem:
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl