Dzień Matki i Dzień Dziecka w kampaniach e-mail marketingowych

Zarówno Dzień Matki, jak i Dzień Dziecka, bardziej niż inne okazje i święta, budzą w nas wiele emocji: miłości, wdzięczności a czasem nawet poczucia winy, że być może zbyt rzadko okazujemy naszym bliskim uczucia. Nic więc dziwnego, że firmy chętnie korzystają z tych okazji, aby zaprezentować nam różne możliwości obdarowania mam i pociech upominkami.

2015-05-22 12:29:19
Autor:

Poniżej prezentujemy subiektywny wybór newsletterów z tej okazji, które mogą stać się inspiracją i zachętą do stworzenia własnej, kreatywnej kampanii. Warto jednak pamiętać, aby wysyłając oferty na kilka dni przed, zagwarantować subskrybentom otrzymanie przesyłki na czas, bądź też skierować ich do sklepu stacjonarnego.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: