Oli Gardner, Brendan Almack i Martin Šimko kolejnymi gwiazdami Marketing Festival 2015 [patronat]

Znamy nazwiska kolejnych prelegentów Marketing Festival. Wśród gwiazd trzeciej edycji konferencji znajdzie się Oli Gardner - kanadyjski ekspert od optymalizacji współczynnika konwersji oraz Brendan Almack z Irlandii, który podzieli się doświadczeniem z prowadzonych globalnych kampanii PPC. Rynek czeski reprezentować będzie Martin Šimko, wschodząca gwiazda europejskiej sceny SEO.

2015-05-19 12:57:03

Zapraszając tych trzech prelegentów chcemy podkreślić nasze zaangażowanie w prezentowanie na Marketing Festival unikalnych treści. Każdy z nich obiecał przedstawić nowe, wyjątkowe informacje, pokazując jak je stosować w praktyce. Dla przykładu, publiczność zgromadzona w Brnie jako pierwsza będzie miała okazję zobaczyć przygotowane przez Brendana Almacka badanie poświęcone PPC.

Kolejni prelegenci festiwalu [zobacz poprzednich]

  • Oli Gardner - szanowany na całym świecie ekspert w dziedzinie optymalizacji współczynnika konwersji(CRO). Dzięki długoletniej pracy w agencji Unbounce, zajmującej się testami A/B, miał dostęp do niewyobrażalnej wprost ilości danych, o których opowie podczas Marketing Festival.
  • Brendan Almack - związany z agencją PPC ściśle współpracującą z Google, olśniewa publiczność ogromną wiedzą oraz liczbą przykładów. W Brnie zaprezentuje unikalne badanie poświęcone kampaniom PPC.
  • Martin Šimko - czeski ekspert SEO, dorównujący wiedzą najlepszym światowym specjalistom. Podczas Marketing Festival przedstawi najczęstsze problemy pojawiające się przy pozycjonowaniu organicznym, automatyzacji i monitorowaniu oraz procedury jak je naprawić.

Pozostali prelegenci zostaną przedstawieni wkrótce na marketingfestival.cz.

Magazyn Online Marketing Polska jest patronem medialnym wydarzenia.

Marketing Festival 2015 odbędzie się w dniach 26-28 listopada w Brnie (Czechy). Uczestnicy w czasie 4 dni konferencji będą mogli oprócz klasycznych prezentacji prowadzonych przez 16 prelegentów, wziąć udział w 20 warsztatach i 10 prezentacjach studium przypadku. Bilety są dostępne na oficjalnej stronie internetowej konferencji, gdzie czeka ostatnie 200 biletów w cenie 8,990 CZK (bez VAT) każdy. Cena biletu obejmuje wstęp na wykłady, afterparty, możliwość rejestracji na warsztaty, dostęp do archiwum wideo, gastronomii i tłumaczeń symultanicznych z wykładów.

 
ZNAJDŹ NAS: