Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Motoryzacja i sprzęt elektroniczy - w testach i recenzjach siła

Motoryzacja i sprzęt elektroniczy - w testach i recenzjach siła

Co łączy zakup sprzętu elektronicznego i samochodu? Mimo że specyfika i częstotliwość nabywania asortymentu z tych kategorii jest różna, to już źródła informacji, po które sięgamy najczęściej i które w trakcie podejmowania decyzji o wyborze konkretnej marki czy modelu cenimy najbardziej - są niemal identyczne.

Jak wynika z badań zrealizowanych przez Grupę IQS na zlecenie RTB House, w ciągu dwóch ostatnich lat telefon lub tablet na nowy wymieniło 73 proc., a komputer 50 proc. internautów. Mimo że samochody są znacznie droższą inwestycją, one również cieszyły się dużym zainteresowaniem – nowe auto w tym czasie kupił co czwarty ankietowany.
 
Wiedza na temat tego z jaką częstotliwością kupujemy nowe produkty jest niezwykle cenna, ale nabiera w oczach marketerów szczególnego znaczenia dopiero, gdy uzupełnimy ją o informacje na temat czynników wpływających na podejmowaną decyzję zakupową. 
 
Wyniki badania zrealizowanego dla RTB House pokazują, że niezależnie od kategorii produktu, w procesie podejmowania decyzji o wyborze marki czy modelu najczęściej bazujemy na tych samych touchpointach – chętnie wspieramy się odredakcyjnymi treściami publikowanymi na portalach i blogach tematycznych oraz opiniami innych, w tym rodziny i przyjaciół. 
 
Źródła informacji, po które sięgamy najczęściej 
 

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników o-m.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych, czyli newsletter Online Marketing Week
  • informacje o konkursach i wydarzeniach organizowanych przez Online Marketing Polska,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Wojciech Głowacki
RTB House

Doświadczony menedżer z wieloletnim stażem w branży online. Przez ponad 8 lat zarządzał rozwojem biznesu w takich firmach jak: Netshare, Redefine oraz Grupa Onet. Był również zawodowo związany z Polską Telefonią Cyfrową oraz Telekomunikacją Polską.

W RTB House odpowiada za całość działań biznesowych w kraju, w tym między innymi strategię sprzedaży, partnerstwa, nowe kierunki rozwoju, budowanie wizerunku oraz wyniki finansowe polskiego oddziału spółki.

Skontaktuj 
się z autorem:
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl