Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Narzędziownia Tomasza Solucha: jak zaprojektować użyteczną stronę www

Narzędziownia Tomasza Solucha: jak zaprojektować użyteczną stronę www

Nie jestem fanem usieciowienia, narzędzia wykorzystuję jak rzemieślnik - "do roboty". Pilnuję tego, żeby pomagały, a nie rozpraszały. W pracy bazuję na staromodnym, ale skutecznym narzędziu - własnym mózgu ;)

Wolę upraszczać, niż rozbudowywać, dlatego korzystam z kilku narzędzi do projektowania, przeglądam serwisy informacyjne, telefonu używam do dzwonienia, tabletu do testowania. W wolnej chwili wolę poczytać książkę niż przeglądać Behance – to mnie bardziej rozwija niż śledzenie rozbieganych pikseli.

Jak zaprojektować dobrą/użyteczną/praktyczną stronę www?

Projektując UX, warto pomyśleć o dwóch rzeczach: doświadczeniu użytkownika i narzędziach do tworzenia makiety.

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników o-m.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych, czyli newsletter Online Marketing Week
  • informacje o konkursach i wydarzeniach organizowanych przez Online Marketing Polska,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Tomasz Soluch
MOSQI.TO

W branży interaktywnej od zeszłego tysiąclecia. W 1999 roku zaprojektował i wykonał swój pierwszy serwis komercyjny. Od 2002 szef działu interactive w agencji reklamowej. W 2007 dołączył do MOSQI.TO. Mózg i talent jak na absolwenta Politechniki Łódzkiej przystało – duży. Spod jego piórka wychodzą tylko zwycięskie projekty. Widział i przeczytał prawie wszystko. Sam o sobie by nie napisał.
Mówią o nim: człowiek-firma.

Skontaktuj 
się z autorem:
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl