Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Jak skutecznie dotrzeć do klienta, czyli słów kilka o programach lojalnościowych

Jak skutecznie dotrzeć do klienta, czyli słów kilka o programach lojalnościowych

Jak zyskać lojalnych konsumentów? Przede wszystkim dostrzec ich, a później się dostosować. Ale co to oznacza? Jakie działania podejmować?

Gra warta świeczki

Nie ma jednego złotego środka. Podjęcie walki o lojalnego konsumenta oznacza rywalizację z innymi markami. I tyczy się to każdej branży. Na pierwszym planie stawiane są jego potrzeby. Jeżeli wszystkie zostaną zaspokojone trzeba pomyśleć o tym, o czym zapomniała konkurencja. Wtedy do gry wchodzą programy konsumenckie. Poza budowaniem relacji zyskać można również akwizycję sprzedaży, ale i umocnić wizerunek. Dobrze przeprowadzona akcja to szansa na nawiązanie nowych relacji, a także rozszerzenie już istniejących. Doceniani i nagradzani klienci są bardziej zadowoleni, a co za tym idzie wierniejsi marce.

Wyjście poza schemat?

Dalsza część tego artykułu jest dostępna bezpłatnie dla czytelników o-m.pl, którzy pozostawili swój adres e-mail.

Aby uzyskać dostęp do newslettera i wszystkich treści w serwisie, wpisz poniżej swój adres e-mail:


Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych, czyli newsletter Online Marketing Week
  • informacje o konkursach i wydarzeniach organizowanych przez Online Marketing Polska,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Karolina Karolczak
Agros Nova

Karolina Karolczak, jako dyrektor marketingu handlowego Agros Nova, odpowiada za wszystkie linie produktowe takich marek jak Dr Witt, Fortuna, Garden, Kotlin, Krakus, Łowicz, Pysio czy Tarczyn. Ponadto do jej zadań należą współtworzenie polityki handlowej, realizacja strategii sprzedaży, odpowiedzialność za budowanie długotrwałych i silnych relacji z klientami firmy oraz współpraca z producentami, dystrybutorami, sieciami handlowymi, domami mediowymi, agencjami badań rynkowych i PR.
 
Posiada 14-letnie doświadczenie, które zdobywała pracując dla FoodCare, BIC Polska,  Levi Strasuss oraz Sephora, gdzie odpowiadała za tworzenie i implementowanie strategii marketingowej 360°, wspieranie i organizowanie zadań działu sprzedaży, współtworzenie strategii przedsiębiorstwa m.in. na rynkach wschodnich.  Posiada rozległe kompetencje obejmujące takie obszary jak: merchandising, category management, trade marketing, consumer marketing, operational development, sales activities, sales strategy.
 
Prelegentka wielu konferencji poświęconych marketingowi i sprzedaży, coach, wykładowca  Silesian International Business School, autorka publikacji branżowych. 
Skontaktuj 
się z autorem:
Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl