Jak skutecznie dotrzeć do klienta, czyli słów kilka o programach lojalnościowych

Jak zyskać lojalnych konsumentów? Przede wszystkim dostrzec ich, a później się dostosować. Ale co to oznacza? Jakie działania podejmować?

2015-04-29 09:45:05

Gra warta świeczki

Nie ma jednego złotego środka. Podjęcie walki o lojalnego konsumenta oznacza rywalizację z innymi markami. I tyczy się to każdej branży. Na pierwszym planie stawiane są jego potrzeby. Jeżeli wszystkie zostaną zaspokojone trzeba pomyśleć o tym, o czym zapomniała konkurencja. Wtedy do gry wchodzą programy konsumenckie. Poza budowaniem relacji zyskać można również akwizycję sprzedaży, ale i umocnić wizerunek. Dobrze przeprowadzona akcja to szansa na nawiązanie nowych relacji, a także rozszerzenie już istniejących. Doceniani i nagradzani klienci są bardziej zadowoleni, a co za tym idzie wierniejsi marce.

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Aby uzyskać dostęp do zasobów premium i naszego newslettera prasowego wpisz swój adres e-mail:

Zapisz się i zyskaj

- dedykowane zniżki na szkolenia i projekty branżowe
- najświeższe informacje z rynku podane w prostej i kompaktowej formie
- dostęp do najwartościowszych treści na www.o-m.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

ZNAJDŹ NAS: