Online Marketing Polska
Pobierz darmowe poradniki
  • Raport SEO 2016 - liderzy swoich branż
    Format: - 4 KB
    Pobierz plik
  • Influencer Marketing - praktyczny e-book
    Format: pdf - 10,36 MB
    Pobierz plik
  • Przewodnik Grupy Wirtualna Polska S.A. po obszarze e-mail marketingu.
    Format: pdf - 2,56 MB
    Pobierz plik
POKAŻ WIĘCEJ PLIKÓW
KATEGORIE
X Kongres Online Marketing - relacja

Badanie zjawiska spamu w Polsce [patronat]

Badanie zjawiska spamu w Polsce [patronat]

Ile spamu otrzymujesz dziennie? Ile czasu zajmuje Ci czyszczenie skrzynki z niechcianych wiadomości? Czy wiesz, gdzie możesz zgłosić spam?

W dobie ciągłego zabiegania, intensywnej pracy to czas jest dla nas najważniejszym zasobem. Dlatego w sposób naturalny zaczynamy się zastanawiać się nad tym, co nam ten czas zabiera i co przeszkadza najbardziej w naszych codziennych obowiązkach. Właśnie dlatego Fundacja Rozwoju i Ochrony Komunikacji Elektronicznej FORCE postanowiła zbadać w jakim stopniu spam ingeruje w naszą prywatność w Internecie oraz czy jest dla nas zjawiskiem uciążliwym. Badanie zjawiska spamu w Polsce to projekt, który FORCE poprowadzi po raz pierwszy. Celem badania jest uzyskanie odpowiednich statystyk, które posłużą do przygotowania raportu z badania oraz pozwolą ustalić poziom świadomości odbiorców wiadomości e-mail w zakresie zjawiska jakim jest spam. Z uwagi na fakt, iż od dnia 25.12.2014 r. zostały zaostrzone regulacje prawne, dotyczące możliwości kontaktowania się w sprawach związanych z marketingiem bezpośrednim (bez uprzedniej zgody) chcemy się przekonać, czy przedsiębiorcy rzeczywiście stosują się do założeń wynikających z obowiązujących przepisów.

Ankieta jest skierowana do wszystkich użytkowników poczty elektronicznej. Badanie potrwa do 28 maja br.

Serdecznie zachęcamy do wypełnienia ankiety!

Magazyn Online Marketing Polska jest patronem medialnym publikacji.

Magdalena Niedobecka
Sare

PR Specialist w SARE S.A.

W SARE pracuje od roku. W lutym rozpoczęła działania związane z Public Relations. Odpowiada za relacje z mediami, komunikację zewnętrzną i wewnętrzną. Obecna również przy organizacji eventów.

Ukończyła filologię angielską oraz zarządzanie na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Prywatnie pasjonatka dalekich wojaży motocyklowych i miłośniczka podróżowania na rowerze.

Skontaktuj 
się z autorem:

Co otrzymasz po podaniu adresu e-mail?

  • dostęp do wszystkich treści na stronie o-m.pl,
  • cotygodniową porcję porad i inspiracji e-marketingowych,
  • dodatkowe korzyśœci od Partnerów Magazynu Online Marketing Polska.

Dziękujemy za docenienie!

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych więcej...przez firmę FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Polska 13 w celach marketingowych, w szczególności na otrzymywanie informacji handlowych pochodzących od FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o. oraz jego kontrahentów drogą elektroniczną na adres e-mail podany w formularzu zgłoszeniowym.

Tagi: #badania, #e-mail marketing

Przeczytaj także:

Partnerzy 
strategiczni:
Piszą 
dla nas:
2014 @ FORUM MEDIA POLSKA Sp. z o.o.
Zdjęcia udostępnia fotolia.pl